Khamis, September 25, 2008

pejam celik pejam celik dah 3 tahun aku menjadi isteri kepada suamiku.. hari ini juga adalah hari lahir anak sulungku, faiz.. dah 14 tahun dah dia.. confuse?? hehe.. faiz tu anak dari perkahwinanku yang pertama dan ulangtahun ke 3 tu untuk perkahwinanku yang ke dua.. rasanya aku memang sengaja memilih tarikh yang sama kot.. aku pun dah lupa..

malam tadi, si faiz ada menelefonku.. katanya raya nanti, belum tau sama ada dia akan balik kampung atau tidak.. hai, bilalah aku akan dapat duit ni.. tak sabar rasanya nak ambil anak-anakku semua..

terkadang, bila memikirkan masalah yang tak pernah usai ni, badanku jadi letih seletih-letihnya.. rasa macam nak menangis pun ada.. tapi, aku percaya pada ketentuan Ilahi.. setiap yang terjadi pasti ada hikmahNya.. yang penting, aku harus sentiasa bersabar..

3 jejak bertapak:

azlin hashim berkata...

sedihnya bila Lin baca kisah akak nie, tak pe kak...hidup ni kan penuh dgn cabaran..

Out Of Topic:
thanks akak sebb sellu jd p'gunjung setia blog lin..hrp terhibur, ha'ah, lin kat kem plkn tu kejer kak, bukan pelatih.. kerani jerk, nape kak?

nurdaniella berkata...

tima kasih jugak kat lin sbb sudi singgah kat blog akak ni.. selagi kita masih hidup ni, dugaan akan sentiasa menguji kita.. anak2 dan keluarga jadi penguat semangat akak untuk terus mengharungi kehidupan ini..

azlin hashim berkata...

kak, lin da jwb da soaln akak tp kat blog abg mazidul, g ar masuk blog dia, jwb kat sane eh..