Rabu, Oktober 22, 2008

semua manusia di dunia ini ada anugerahnya yang tersendiri... ada yang mempunyai suara merdu, ada yang dianugerahkan bakat berlakon dan bermacam-macam anugerah yang lain.. aku?? aku bersyukur kerana ada sedikit kebolehan untuk menulis.. jadi, bolehlah aku meluahkan apa yang terbuku di dalam hati dan sambil-sambil tu, aku juga boleh bercerita tentang apa yang terjadi dalam hidupku...

tapi, bukanlah niatku untuk meraih simpati daripada sesiapa.. tujuanku berblogging adalah untuk berkongsi pengalaman hidupku dengan mereka yang sudi membaca blogku ini.. terpulang pada penerimaan setiap individu.. mungkin nanti ada yang suka, mungkin juga ada yang mencemuh.. aku terima setiap pandangan dan komen dengan hati yang terbuka..

sekurang-kurangnya, aku boleh memperbaiki kelemahan yang ada pada diri agar lebih tabah dan kuat untuk terus menghadapi dugaan dan cabaran yang tentunya tidak akan putus-putus menghampiri diri ini.. dan buat anda yang sudi mengunjungi blog yang tak seberapa ini, jutaan terima kasih diucapkan.. semoga apa yang terjadi pada diri ini, boleh dijadikan iktibar dan menjadi panduan dalam mengharungi hidup ini..

0 jejak bertapak: