Jumaat, Jun 26, 2009

perginya seorang michael jackson..

hari ini, sana sini semua sedang memperkatakan tentang pemergian michael jackson.. dia meninggal dunia akibat kegagalan jantungnya untuk berfungsi.. meninggal kira2 jam 2 pagi lebih kurang.. meninggal semasa dalam perjalanan ke hospital yang cuma terletak kira2 6 minit perjalanan dari rumahnya..


aku tak de la minat sangat dengan mj ni.. tapi, dia ni memang ramai peminat.. di merata2 dunia ada peminat dia nih.. kat sini aku nak letakkan gambar2 dia dari sebelum dia ubah pemberian Tuhan sampai la sekarang nih..
ini la rupa michael jackson yang asli.. hensem apa, kann.. standard la rupa negro macam nih.. tak de la buruk sangat punn..
ni masa dia dapat anugerah grammy award kat LA pada 28hb Februari, 1984.. aku rasa masa ni dia dah buat pembedahan pada hidung dia la..

ni masa dia buat persembahan ngan abang2 dia kat LA.. dalam siri konsert 'victory tour' pada 3hb Disember, 1984.. masa ni aku baru darjah 6.. huhu..

ni masa dia dapat millenium award kat 2000 world music award pada 10hb Mei, 2000.. masa ni masih nampak hensem lagi, kann..

gambar ni diambil pada 5hb Mac, 2009.. dah nampak teruk dah hidung dia tu, kann..
michael jackson dalam kenangan..

9 jejak bertapak:

Dearie Pearls berkata...

rasa seolah tak percaya Micheal pegi....

tak sangka....

mawar merah berkata...

Alhamdulillah dia mati dalam islam, terharu jugak...

Unknown berkata...

Salam anakanda.

Dari Allah kita datang dan kepada Allah kita kembali. Hanya masa yang menentukan.

nita berkata...

salam nur,

terlalu banyak transformasi yang MJ wat kat tubuh badan dia.. hmmm..

dah dikebumikan ke lom yerr.. kat opis kita ni, sumerr dok wat spekulasi..

♥ Che NamNam ♥ berkata...

betul ker diyer pelok islam..huhuu waulahualam..

haku tak hambek port sgt ngan MJ nie kak..tapi lagu Earth song diyer yg terbest yg pernah haku dgr..video clip tuh paling superb..huhuu

nurdaniella berkata...

LOL, huhu.. ajal maut di tangan Tuhan, dik.. semua yang hidup akan mati.. cuma masa dan ketikanya aja yang kita tak tau..

mawar, tu la.. kalau la dia benar2 Islam.. tapi itu antara dia ngan Allah, kann.. kita doakan la yang baik2 jer..

ayahanda, betul tu..

sis_nita, menurut berita semalam, keluarga dia nak buat post mortem sekali lagi.. diorang tak puas hati dengan cara dia pergi..

shi3la, akak pun bukan la minat sangat kat dia nih.. tapi kesian kat dia.. sebab mencari identiti diri yang lain.. huhu..

fazemy berkata...

Ciptaan Allah lg baik kan. Camne nk lawa pun takleh lawan ciptaan Allah.

nurdaniella berkata...

salam emy, betul tu.. pasti Allah ada sebab kenapa tak semua hidung tu mancung dan kenapa tak semua bibir tu nipis.. syukur la dengan apa yang kita ada..

nz berkata...

MJ - mcm pompuan mukanya~