Sabtu, Mei 07, 2011

selamat hari ibu..

salam semua.. esok hari ibu.. kalau ikut perancangan, aku akan ambik anak2 pertama aku.. ini permintaan anak dara aku tu.. dia kata dia dah malas nak sambut dengan ibu tirinya tu..


tapi, aku tak tau nak bawak diorang sumer gi mana.. sejak bersalinkan ammar, aku dah tak kerja lagi.. so, soal budget memang ciput la.. anak dara aku ajak aku gi mahkota parade.. kalau gi sana, takkan nak pandang jer, kann.. kalau aku sorang2, boleh la window shopping jer.. ni dah ramai2 ni, tak muat lak window nyer..

jadi, tempat paling sesuai aku fikirkan ialah pantai.. kalau gi sana, boleh bawak bekal makanan.. so, jimat la sikit, kann..

kesian pulak kat anak2 aku tu.. tapi ni semua perancangan jer.. kalau cuaca panas terik, rasa nyer kena cari port lain kot..

bercakap pasal cuaca ni kan, sekarang ni panas betul la.. sian kat anak2 aku yang kecik2 ni.. tido malam gelisah jer.. kipas siling tu aku rasa macam kipas helikopter dah laju nyer.. tapi, baju aiman tetap basah dengan peluh.. haiiiiii..

ok la, buat semua ibu2 dalam blog ni, aku ucapkan SELAMAT HARI IBU.. semoga kita juga tak melupakan ibu yang melahirkan kita..

2 jejak bertapak:

PUTUBAMBU berkata...

selamat hari ibu daniella..!

comel betul baby baru awak

nurdaniella berkata...

salam putu.. terima kasih..