Jumaat, Jun 20, 2008

happy belated birthday aiman..

hai, semenjak dua menjak ni, aku jarang masuk ke blog ni.. selalu terleka bila masuk ke facebook.. jahitan cross-stitch tu pun dah slow jer perkembangannya.. hari rabu lepas birthday aiman yang ke 2.. malam isnin sebelum tu [16/08], aku dah belanja familiku makan KFC.. jadi hari rabu tu aku cuma beli kek sahajalah untuk aiman.. sehari sebelum birthday aiman tu, dia kena cirit birit pulak.. mak kata, oleh kerana terlalu kerap buang air besar, punggungnya jadi kemerah2an.. mungkin pedih agaknya, jadi bila terkena air, meraung2 dia menangis.. kesian aku melihatnya..

apapun, aku dah bawa dia ke klinik dan aku harapkan aiman segera sembuh.. dan aku doakan aiman panjang umur dan murah rezeki.. semoga aiman akan menjadi anak yang soleh.. Amin..

0 jejak bertapak: