Khamis, November 20, 2008

kisah emakku III

semalam petang, lepas balik kerja [aku lari balik pukul 4.30], aku terus ke hospital.. ehh, aku singgah minum dulu, kesian kat husband aku yang kelaparan.. tengah2 sedap makan, hujan turun mencurah2.. lebat betul.. sepanjang perjalanan ke hospital pun, hujan masih lagi lebat.. sampai di hospital, aku lihat emak masih belum di operate lagi.. darah tinggi mak naik sampai 200 lebih.. aku tau mak takut..

doktor terpaksa tangguhkan operation mak sampai hari jumaat.. sebabnya, mereka buat operasi hari rabu dan jumaat sahaja.. tapi mak tak dibenarkan keluar dari wad.. tak boleh balik rumah la tu.. ishhh.. naik risau la pulak aku tengok mak ni.. auntie cina sebelah katil mak kata, nurse dah tolak dah mak masuk OT, tapi kena tolak balik ke wad sebab darah naik.. kalau tak, mak dah boleh balik dah..

ishhh.. risaunyer..

2 jejak bertapak:

azlin hashim berkata...

Sempat lg g mkn tuh.. huhu! tingginya tekanan darah, sampai 200..
Semoga mak akak cpt sihat, akak jgn sedih2 yer..

nurdaniella berkata...

lapar tu.. dari pagi tak makan tau.. tima kasih yer..