Selasa, November 25, 2008

mereka rindukan aku...

malam tadi, sukar benar rasanya nak melelapkan mata.. setiap kali kelopak mataku rapat, aku terbayangkan wajah si abang.. aku pasti di saat itu, dia juga sedang teringatkan aku.. biasanya kalau secara tiba2 kita teringatkan seseorang, maknanya orang itu juga sedang mengingati kita..

minggu ni dah masuk minggu ke dua cuti persekolahan.. pastinya mereka sedang bosan giler duduk dengan ibu tiri mereka.. aku sudah menelefon bekas suamiku pada sabtu pertama cuti bermula.. katanya dia tak dapat balik sebab budget tak cukup.. aku harap minggu ni mereka akan pulang ke kampung.. biarlah mereka bersamaku kerana bekas suamiku sekarang sedang berkursus.. jadi, mereka memang 100% bersama ibu tiri mereka sahaja.. entah bagaimanalah layanan yang diterima agaknya..

kalaulah aku ada duit, dah pasti mereka ada bersama denganku sekarang..

2 jejak bertapak:

PUTUBAMBU berkata...

sabar ye..
setiap kesabaran tu..ada balasannya...

doakan yg terbaik utk mereka..

nurdaniella berkata...

tima kasih yer.. insya Allah.. harap2 balasannya yang baik2 aje.. satu hari 5 kali akak doakan untuk diorang.. harap2 diorang pun dapat bersabar..