Khamis, April 09, 2009

kenangan lama..

aku baru lepas merayau kat 'azura mengamuk'.. ruangan untuk kaki2 motor semalaysia.. huhu.. memang aku minat motor dari dulu lagi tapi tak de la keinginan untuk memiliki motor sendiri.. lesen motor pun tak de.. setakat minat2 gitu jer.. aku kan ada 2 orang abang.. dulu, masa diorang bujang2, along pakai RXS.. angah pulak pakai Honda Raider.. dan aku pulak sekadar pembonceng.. ngeeee..


sebenarnya, bukan niat aku nak citer pasal motor.. tapi, aku masuk kat azura mengamuk tu sebab angah ada paste kan gambar famili aku masa dolu2.. time tu, aku kecik lagi.. dan kami baru tiga beradik jer.. seronok sebab dah dapat dah gambar tu.. itu pun terpaksa register jadi member.. semata2 nak carik semua posting yang angah dah buat.. huhu..

tapi, aku rasa puas.. berbaloi aku jadi ahli.. hehe..

8 jejak bertapak:

LotsOfLove-Pearls berkata...

Adik Nurdaniella yg disayangi..
haha..

kak, ini pict time akak kecik2 dulu.
mana nak kenal now. huhu..
kalau LOL nampak akak kat memaner pun LOL xkan kenal nyer. sungguh xkenal..
LOL rasa LOL pulak yg kakak now.
hahahaha...

besh ada pict time kecik2 dulu.
comel woo itu rambut..
montelnyer pipi..

nurdaniella berkata...

hai akak LOL.. hehe..

LotsOfLove-Pearls berkata...

hahahaha...

sakurasa 2 berkata...

Nur
comel + manja= cun

nurdaniella berkata...

LOL, hahaha...

sakura, itu 36 tahun yang lepas.. sekarang ni tak tau la nak cakap..

fazemy berkata...

Akak yg plg kecik tu ke?comelnya. elok je lagi gambar akak tu yer.

@cu SaYaNg berkata...

alahai...comel nye kak daniel tp comel lagi acu...hahahahaa

gurau je ye kak
sayang akak >:D<

nurdaniella berkata...

emy, hehe.. ha'ah, akak yang paling kecik tu.. merasa jugak la jadi anak bungsu selama 7 tahun.. huhu.. gambar tu dah kekuning2an sikit dah..

acu, ngeeeee... sayang acu jugak..