Khamis, Mei 14, 2009

bila mood berubah..

tetiba jer aku rasa bosan.. bosan yang teramat2 sangat.. ada macam2 rasa.. rasa nak deletekan blog ni pun ada.. huhu.. mujur aku tak ikutkan sangat rasa hati.. kalau tak, sayang jer kann..

mungkin aku bosan sebab aiman tak de kat ofis ni kot.. sebulan setengah aku usung aiman datang kerja.. terkadang, bila dia bosan, kesian pulak aku tengok dia.. terkadang, rasa tak sampai hati pulak nak kejutkan dia bangun tidur pagi2 tu.. tapi, apakan daya.. keadaan memaksa.. mujurlah mak dah keluar hospital..

mulanya, aku nak tunggu sampai mak betul2 pulih.. aku ingatkan nak bagi mak rehat lagi dalam seminggu dua ni.. tapi, sesuatu berlaku pada aku.. jeng jeng jeng.. hehe.. pagi isnin yang lepas, aku kena sakit gigi.. tetiba jer gusi aku tu berdenyut2.. macam mana aku nak bawak aiman.. nak dukung dia naik bas nanti.. aku takut nanti, dua2 tergolek dari bas tu.. sebab tu la aku terpaksa tinggalkan dia.. nasib baik la aiman tak mengamuk masa dia bangun tidur pagi tu.. mak kata dia ok jer..

sekarang ni, aiman dah tak kerja dengan aku lagi.. hehe.. boleh la aku menumpukan seluruh perhatian dan tenaga aku pada kerja aku.. nasib baik la boss aku tidak mengeluarkan sebarang bunyi tak yang tidak enak di dengar sepanjang aiman bekerja dengan aku.. hehe..

12 jejak bertapak:

kuIna berkata...

apa salah blog... sekurang2nya jd tmpat mencurah isi hati..

Dearie Pearls berkata...

Oit...
Aku mula ar nak pot pet pot pet kalau bab nak delete2 blog nie..
hahaha...

Dnt eva yer kak..
Ngeeeee..

Ok ar..
Kalau dah teramat bohsan, kak jgn bukak blog..
kang tergatal jari jemari click sana sini then.....

Relex k..
cool jerk..

naz ilyn berkata...

salam...
sy setuju dengan kulna... bloglah tempat kita melepaskan tekanan dan meluahkan segala yang tersimpan dalam hati dan ramai kekawan yang bersedia memberi pandangan dan nasihat... kalau rasa bosan berrehat sekejap lepas tu bolehlah berbloging lagi.

Lee berkata...

Hi Nurdaniella, hows your mood today. Its the weekend....keep a good mood, it makes the clouds go away.
Have a nice day, Lee.

Dearie Pearls berkata...

Happy day Kak..
Happy weekend..

nurdaniella berkata...

kuIna, huhu.. entah la, bila mood berubah, rasa hati turut berubah.. tapi sekarang dah ok.. hehe..

LOL, hehe.. mungkin sebab tangan terlebih gatal la ni.. klik sini, klik sana.. tetiba jer dah jadi lain..

naz ilyn, hmmm.. terima kasih yer.. lega hati bila ada yang menyokong.. betul cakap naz.. akak dapat kekuatan kat blog ni..

uncle lee, thanks.. i'm okay now.. it seems like i've chase the cloud away.. have a nice day..

Unknown berkata...

Salam anakanda.

Hidup memang memerlukan pengorbanan dan hidup pasti akan terduga.

Sabar dan tawakkal adalah ubat yang paling mujarab untuk mengubati jiwa duka.

Tanpa Nama berkata...

Makan hati tul tgk blog lawa2 nih...wakakak.

K Nur mmg lawa nih...confirm!..saya baru pasan nih...

Tanpa Nama berkata...

Eh....comelnya template ni...ceria je... he he...

Janganlah bosan, tenang2kan diri...ya!

nurdaniella berkata...

ayahanda, betul tu.. kekadang, hati yang rawan akan memberi kesan besar pada diri kita.. terima kasih ayahanda..

arryani, keh keh keh.. jangan ar jeles.. mintak izin dulu ngan hubby yer kalau arryani nak tukar template tu..

kak tie, comel ker?? terima kasih..

Dearie Pearls berkata...

Kak Arryani jeles nie..
hahaha..
sila chanteQkan lagi kak..
biar ader org makan hati berulam segala jenis organ dalaman..

hahahaa..

jgn mare..

nurdaniella berkata...

LOL, hehehe.. sian arryani.. dah la husband dia jauh.. huhu.. nanti dia merajuk, tak nak datang rumah akak lagi. penat2 jer cantik kan rumah tapi tak de orang nak datang..