Isnin, Mei 18, 2009

rumahku syurgaku..

selamat datang ke rumah baru aku.. hehe.. gara2 cemburukan pearl - LOL yang sibuk renovate kan rumahnya, aku pun ikut sekali.. tumpang sekaki mencari rumah yang ada 3 kolum.. dan inilah hasilnya..

dah setahun rumah aku berlatarbelakangkan warna gelap.. kali ni biarlah aku pilih warna yang ceria.. aku harap hati aku pun turut ceria dan berbunga2.. dan aku harap tetamu2 yang datang bertandang pun akan turut ceria.. hehe..

tapi, tiada yang sempurna dalam dunia ni, kann.. huhu.. rumah baru aku ni ada juga kekurangannya.. setiap kali aku nak hias2 dinding kat rumah baru ni, aku kena tumpang masuk dari pintu rumah orang lain.. kenapa?? sebab rumah aku ni tak de pintu untuk masuk ke dashboard.. so, setiap kali kalau nak buat n3 baru, aku kena la guna pintu kat rumah orang lain.. font pun aku tak leh nak seragamkan.. huhu..

ok la, ada lagi benda2 yang aku nak tambah kat dinding rumah baru ni.. harap2 lepas ni semuanya akan jadi 'sempurna'..

4 jejak bertapak:

LotsOfLove-Pearls berkata...

..huhu kak..
soal pintu keluar/masuk tu kak leh buat cam yg adik buat tu..
hehe..

jangan sesat2 tau..
huhu..

nurdaniella berkata...

LOL, huhu.. dah berjaya dah buat pintu.. terima kasih yer dik.. sudi jadi cikgu akak..

cahayaqaseh berkata...

rumah baru akak cantik
dan
teruskan usaha untuk mencantikkan lagi.


***qaseh pun tgh terfikir2 nak cat umah baru***

nurdaniella berkata...

cahayaqaseh.. hehe.. marilah kita beramai2 ubahsuai rumah kita.. raya pun tak lama jer lagi..