Isnin, Mei 11, 2009

hari ibu..

semalam hari ibu.. mulanya aku merancang nak ajak mak gi jalan2.. aku dah plan nak gi mydin yang baru bukak kat mitc, ayer keroh.. huhu.. biasa ar orang pompuan.. shopping adalah tempat terbaik untuk jalan2.. hehe.. bila aku ajak mak, mak menolak dengan alasan mak masih tak berapa kuat untuk jalan jauh2..

sedih gak aku bila mak tak nak ikut.. tapi aku faham keadaan mak.. abih tu, takkan aku nak tinggalkan mak sorang2 jer.. aku sms abang2 aku.. aku cakap la yang aku nak bawak mak gi mydin tapi mak tak nak ikut.. so, aku tanya sama ada mereka tak de plan ke nak sambut hari ibu?? angah dah plan nak gi lawat anak dia yang kat mrsm tu.. along pulak nak bawak anak bungsunya pergi zoo.. helloooo.. ini hari ibu la.. bukan hari untuk anak bini.. huhu..

kalaulah aku ada kereta, pasti mak tak menolak kalau aku nak bawak mak gi mana2.. dan, kalaulah aku ada kereta, pasti aku tak mintak tolong dengan along dan angah..

7 jejak bertapak:

naz ilyn berkata...

salam...
tak perlah kalau mereka tu sibuk dengan hal-hal masing-masing... asalkan akak masih ingat padanya... mungkin ibu akak tak mahu menyusahkan akak bukannye tak sudi... yang penting ibu akak gembira.

en_me berkata...

kasih ibu membawa kesyurga,
kasih bapa takdok tolok bandingnyerrr.. salammss dr me dikejauhannns

@cu SaYaNg berkata...

sabar je lah kak..
x semua adik beradik kita memahami akan isi ati mak kita...

nurdaniella berkata...

naz, hmmm.. nasib baik angah bawak jugak mak gi kat mrsm tu.. kalau tak, sian mak.. sorang diri kat rumah..

acu, ye la, kann.. padehal anak lelaki yang sepatutnya ambil berat pasal mak..

kakyong berkata...

SELAMAT HARI IBU NURDANIELLA..
masih belum terlambat.. kita treat spjg May as hari ibu... aci kan!!

jemput ke blog ambil hadiah ahri ibu
http://kakyong72.blogspot.com/2009/05/makbonda-ku.html

LotsOfLove-Pearls berkata...

Sabar jer kak..
akur jer ar yg abg2 tu ada hal dorang..
cian mak..
nway, Happy Mother's Day kak..

Moga mak juga cepat sembuh..

nurdaniella berkata...

salam kak yong.. selamat hari ibu juga.. award lagi?? huhu.. nanti saya datang, k..

LOL, huhu.. memang kena banyakkan sabar ni.. terima kasih yer..