Khamis, Mei 28, 2009

esok cuti..

esok aku akan bercuti.. nak kena pergi bawak aiman gi IJN.. sekarang ni aku tengah pening kepala ni sebab tak de transport nak ke sana.. minggu lepas, ada kawan suami aku dah janji nak bagi kami gunakan kereta dia.. kira sewa la untuk sehari tu.. tup tup, tak jadi pulak.. eeiiii, dah last2 minute ni baru bagitau pulak tu.. semalam aku call along.. cuba nak pinjam kereta dia pulak.. huhu, kereta dia pun problem jugak.. enjin dia suka2 jer nak mati tengah2 jalan.. dah naik buntu dah kepala otak aku ni..

mood aku memang dah nak k.o dah ni.. tapi bila aku masuk blog tadi, terkejut aku tengok tajuk n3 arryani.. huhu.. sungguh2 aku terharu bila baca n3 tu.. tak sangka ramai yang berikan aku semangat untuk terus hidup.. siapa sangka, dunia blogging ni akan menemukan aku dengan teman2, adik2 dan kakak2 yang terus2an memberikan kata2 semangat setiap kali aku di rundung masalah.. tak sia2 aku buat blog ni, kann..

hanya ucapan terima kasih jer yang termampu aku berikan di saat ini.. bila aku dah kaya nanti, aku akan belanja korang semua makan.. hehe.. jadi, doa2 kan la aku cepat kaya..

7 jejak bertapak:

sakurasa 2 berkata...

Nur
moga Allah permudahkan segala urusan

nurdaniella berkata...

sakura, terima kasih.. mudah2an..

Ummu Mishkah berkata...

salam kenal..
juga dgn doa moga dipermudahkan segala urusan..

nita berkata...

kamu cuti ehhh..
kita ari ni keje..
huhu!

semoga semuanya selamat yerr..

Tanpa Nama berkata...

Saya hari-hari cuti!!!!!!hahah

Kak, OK ke? Harap semuanya mudah eh...

Unknown berkata...

salam daniella,

semoga hepi selalu.. harap aiman pun sentiasa sihat...

ada tag utk nurdaniella, lambat sket btau sbb baru hari ni dpt jengah ke mari.. :)
http://kakyong72.blogspot.com/2009/05/sesi-menjawab-tag-part-3.html

nurdaniella berkata...

ummumishkah, salam kenal juga.. terima kasih yer..

nita, huhu.. tersalah faham pulak.. ingatkan nita cuti ari jumaat.. rupanya ari kamis yer.. terima kasih yer..

arryani, akak dah ok dah.. thanks.. hari2 cuti?? hehe.. dok rumah lagi banyak kerja, tau..

kak yong, terima kasih.. pasal tag tu, nanti saya jawab yer.. tunggu..