Isnin, Mei 04, 2009

tag dari acu sayang..

aku kena tag dengan acu.. huhu.. mulanya aku tak boleh nak buat.. nasib baik ada guardian angel.. hehe.. terima kasih yer, dik.. ni ler soalan tag nya..

1~ Anda perlu printscreen wallpaper yang tengah anda gunakan sekarang..
ni ler wallpaper nyer..

2 ~ Bagitau naper anda suka wallpaper anda?

tak tau la kenapa.. aku memang minat sangat tengok buah ceri.. macam menceriakan gitu..

3~ sapa yang kena tag seterusnya..

buat pertama kalinya sejak aku berblogging ni, aku tak nak tag sapa2.. huhu.. dah insaf kot..

5 jejak bertapak:

LotsOfLove-Pearls berkata...

Hye Kak..
Bukankah adik insan yg kak suka nak tag.
Huhu..

Naper xtag adik?
Ngeeee..

soal jwb sendiri..

ChanteQ cherry tu kak..
Sejuk jer mata memandang..

Tapi aku dapati yang PC akak ader "genuine"..
huhu..

Nice Wallpaper!

nurdaniella berkata...

LOL, naper akak tak tag adik?? huhu.. kan adik pun kena tag ngan acu sayang.. ngeeee..

LotsOfLove-Pearls berkata...

Haha..
tu yg soal jwn sndrik tue
ngeeeeee

@cu SaYaNg berkata...

cantik nye wallpaper akak...
terasa nk mkn je ceri tu..huhuu

akak,mak dah sihat ke?

nurdaniella berkata...

LOL, hehehe..

acu, terima kasih yer.. mak masih boleh bertahan lagi.. sesi radioterapi tu pun dah nak tamat dah.. hari khamis ni last..