Isnin, Mei 11, 2009













sebenarnya, dah lama dah kak yong bagi aku award2 ni.. dan yang sebenarnya jugak, aku tak tau yang mana satu kak yong nak bagi kat aku.. tapi, oleh kerana aku berkenan dengan semua award yang ada kat situ, aku amek jer semuanya.. tak malu kan aku ni.. terima kasih kak yong.. hehe..

ini pulak dari adik kesayangan aku.. si pearl yang Lots Of Love tu.. terima kasih yer, dik..






dan yang ini pula, dari naz ilynn.. bersempena dengan hari ibu semalam.. terima kasih banyak2, naz..
dan, buat teman2 yang berkenan dengan award2 kat atas ni, sila la ambil yer.. kita kongsi ramai2.. ala, ambil jer.. tak yah la nak kena tulis nama.. ambil la.. aiman tak kisah..

2 jejak bertapak:

Dearie Pearls berkata...

Wah.. wah.. Kak..
banyaknyer dapat award..
kalau ni ler real award yang leh nak simpan kat almari, kena bele berderet-deret almari ar..

kalah plak Datuk CT Nurhaliza..
huhu..
nway, u layak dapat award Kak..
Love ya!

nurdaniella berkata...

LOL, huhu.. tu la pasal.. kalau la dapat macam ni kat real world, menangis CT.. love u too, dik..