Selasa, Mei 05, 2009

inilah famili aku..

aku dapat gambar2 ni dari angah semalam.. kenangan masa di pagi raya pertama.. raya tahun lepas..ini famili aku dengan famili angah.. campur ngan emak dan adik.. raya tahun lepas kami buat tema warna purple..


inilah keluarga kecil aku.. dari kiri, anak aku yang no 3, faris ridhuan.. pastu, aku.. yang tudung biru tu, anak dara aku, nurfarahin.. sebelah dia tu la, anak sulung aku, faiz.. sebelah aku tu pulak, suami aku.. aiman dalam dokongan faiz..

ini pulak keluarga kecil aku dengan anak2 buah serta emak dan juga adik..

3 jejak bertapak:

Tanpa Nama berkata...

Laa, Nur....

Macam mana boleh maintain body tu..??

Tengok rupa dah tahu macam slim je...he he..

Dearie Pearls berkata...

Dear Kak..
so sweet hoooo..
Love purple..

aku dah leh cam akak yg maner..
hehe..
cepat jer aku kenal.
hekhek..

nurdaniella berkata...

kak tie, huhu.. macam mana tak maintain, hari2 makan hati berulam jantung.. ngeeee.. nampak jer macam slim tapi ada jugak spare tyre.. susah nak jaga badan kalau dah beranak pinak ni, kann..

LOL, ye ker dah dapat cam?? senang la macam tu.. hehe..