Jumaat, Februari 27, 2009

dapat award lagi..

hehe.. sebenarnya award ni LOL bagi setelah aku mintak.. ngeee.. tak malu, kan.. apapun, terima kasih pada LOL sebab sudi bagi aku award ni.. dah 3, 4 hari aku dapat award ni sebenarnya.. baru hari ni aku nak tepekkan.. sebab minggu ni aku rasa macam tak de mood jer nak berkongsi cerita kat sini.. tak tau kenapa..

9 jejak bertapak:

LotsOfLove-Pearls berkata...

Kak..
Malu plak LOL..
Tapi HAPPY coz nampak HADIAH KASIH ni kat sini..
Thanx Kak..
Sayang akak..
Ramai sungguh bloggers yg dalam kesedihan..

Be HAPPY kak..
Semoga AIMAN dapat menghibur hati kak.

LotsOfLove-Pearls berkata...

LOL nak akak HAPPY..

LotsOfLove-Pearls berkata...

Be HAPPY Kak Nurdaniella..

nurdaniella berkata...

LOL, uikss.. ok, akak dah happy.. happy tengok LOL ambik berat sangat pasal akak.. terima kasih banyak2 yer..

erisya nor berkata...

cantik award ni kan? LOL memang kreatif....sedap kata2 kat situ :)

oh ya...erisya dah masukkan doa kanser dalam entry baru....

nurdaniella berkata...

erisya, terima kasih yer.. LOL memang kreatif.. dan juga gila2..

fazemy berkata...

Saya pun kena mintak award ni baru LOL nak bg. Nyampah! Hehehe. LOL..pasu sarwak sebijik. Hik hik

nurdaniella berkata...

emy, hihi.. LOL terlupa tu.. dia kan ada ramai kawan.. tak abih2 yer dengan pasu sarawak tu.. ntah bila LOL tu nak balik sarawak..

LotsOfLove-Pearls berkata...

Hahaha..
LOL?
Kembang kempis jari jemari kena puji..
Thanx akak2 ku yang very sporting..
Caya ar..
Love ya Kak Nurdaniella..
Love ya Kak Erisya..

Wahahaha..
Fazemy..
Aku dah mintak ko senaraikan ciri2 Pasu yg ko nak tp ko xder nyatakan p0wn..
huhu..
Majuk panjang seh Cik Fazemy..
Gelabah aku..