Selasa, Februari 03, 2009

tag dari LotsOfLove- pearls

huhu.. kena tag lagi.. tapi, tak pe.. selagi ianya tak melibatkan aktiviti bergambar ni, aku akan jawab.. hehe.. tag ni kiranya macam sesi suaikenal la.. nak tanya direct, malu.. so, main tag2 je la, kan LOL..

5 FAKTA TENTANG DIRI;

~ garang bila dengan anak2.. 'eh, bukan garang, tegas..

~ suka ketawa.. sebab tu awet muda.. pernah di sangka lepas SPM masa berumur 28 tahun..

~ suka baca novel.. tapi, sekarang ni dah susah nak cari masa senggang..

~ lebih suka dengar radio dari tonton tv..

~ mudah mengalirkan airmata.. kira cembeng la ni..

5 PERKARA PALING MENAKUTKAN DALAM DUNIA;

~ takut kalau tak dapat jumpa lagi anak2 pertama..

~ takut bila bayangkan akan kehilangan emak..

~ takut kalau aiman tak sembuh dari penyakitnya..

~ takut kehilangan kerja.. bukannya apa, sekarang ni pun suami tanam anggur jer.. takkan nak join dia..

~ takut kalau hidup susah sampai ke tua.. huhu..

5 LAGU BUAT MASA SEKARANG;

~ matahari - agnes monica

~ kain cinta putih - putra

~ mahakarya cinta - faizal tahir

~ ku di halaman rindu - lefthanded

~ kasihnya laila - jinbara

5 PERKARA YANG SELALU DI SEBUT;

~ ya Allah..

~ umang aii..

~ oo.. macam gitu 'ea??

~ ye ker??

~ oooo...

5 PERKARA YANG AMAT BERNILAI;

~ anak2 la..

~ blog.. hehe..

~ famili.. walaupun sekarang ni, aku macam tak bernilai di mata mereka..

~ handphone.. walaupun dah buruk..

~ teman2 sama ada di alam nyata mahupun di alam maya..

5 PERTAMA KALI DALAM HIDUPKU;

~ pernikahan yang pertama..

~ bersalin anak yang pertama..

~ kereta sendiri yang dah kena tarik.. huhu..

~ perceraian yang pertama.. harap tiada lagi lepas ni..

~ jatuh cinta kali pertama.. huhu.. dengan siapa?? rahsia..

BLOG YANG HENDAK DI TAG;

~ azlin hashim

~ achik

~ fazemy

~ arryani

~ cikgu jinggo [boleh ker??]

dah la tu, yer.. kang kalau tag ramai2, ada yang kena boikot pulak.. hehe.. apapun, ni semua untuk suka2.. hidup cuma sekali, so, kita enjoy!!!..

p/s: LOL, yang lama tu, tetap utang yer.. hehe.. suatu hari nanti, pasti akak akan bayar jugak utang tu.. biar lambat asal selamat..

8 jejak bertapak:

LotsOfLove-Pearls berkata...

Hahaha..

bagus kak..

bertambah lagi perkara2 yg aku tau tntg akak..

**Kak, dlm byk2 tag, LOL selalu mengharapkan agar kak jwb tag lama..
Tag pertama LOL utk akak..
Tetap menanti.. hehe..

nurdaniella berkata...

LOL, hehe.. harap sabar menanti yer.. nanti akak usahakan agar dapat upload gambar..

LotsOfLove-Pearls berkata...

hehe..
aku kan terus menunggu..
tapi sehingga akak bersedia ar..
jgn terburu-buru k..

Salam Kak..

arryani berkata...

Saya sedang berusaha ke arah itu. Yang hari tu punya pun blm byar lagi sbb cmptr buat hal...Saya jwb satu jek, boleh??Bagilah diskaun sikit. :)

erisya nor berkata...

wahhhh nampak muda 11 tahun??? hebat tuh! kena buat n3 khas untuk petua awet muda ni!

erisya dah tunaikan permintaan letak doa murah rezeki kat n3 baru :)....maaf sebab lambat!

nurdaniella berkata...

LOL, terima kasih sebab sabar menanti.. hehe..

arryani, akak tak kisah.. asalkan tak nyusahkan yan..

erisya, hehe.. pasti erisya pun awet muda sebab erisya pun suka ketawa, kann.. terima kasih atas doa tu.. insya Allah, akan akak amalkan..

achik berkata...

errr saya dah penah buat tag ni dulukala.. ;p

nurdaniella berkata...

achik, ye ker.. ok la, boleh skip jer..