Sabtu, Februari 14, 2009

valentine's day..

hari ni hari valentine.. aku tak sambut ni semua tapi ada sesuatu yang istimewa pada hari ini.. jeng jeng jeng.. hari ini genap setahun aku berblogging.. hehe.. pejam celik pejam celik, dah setahun rupanya aku berkongsi suka duka hidup aku kat sini.. dan yang paling tak sangka, aku dapat ramai teman, adik, kakak, dan juga ayah di sini.. huhu.. dan sesungguhnya aku bahagia di sini.. biarpun kami hanya mempunyai ikatan di alam maya sahaja tapi, besar harapanku agar aku dapat bertemu semuanya di alam nyata..


dan sempena hari valentine ni, aku dapat banyak hadiah dari uncle lee.. thanks uncle.. walaupun hanya di alam maya tapi, dapat jugak la hadiah, kann.. aku nak kongsi hadiah2 tu dengan semua..

hehe.. banyakkan hadiah yang aku dapat.. seronok woo..

6 jejak bertapak:

LotsOfLove-Pearls berkata...

Happy Valentine's Day. Kak..

Jom ar jumpa..

Ramai2..
hehe..

Banyaknya hadiah..

arryani berkata...

Mak aii, banyak tu hadiah...

Agaknya kalau yg betul2 punya, dapat tak??

Uncle Lee berkata...

Terima kaseh Nurdaniella. Ha ha. Happy Valentine. Lee.

nurdaniella berkata...

LOL, bilalah yer dapat berkumpul ramai2.. mesti best, kann.. tapi, kena tunggu ekonomi stabil dulu..

arryani, kalau kat alam realiti ni, memang takkan dapat kot.. sapa nak bagi??

uncle lee, thanks to you too..

fazemy berkata...

klw dpt betul2 lg best kan.

nurdaniella berkata...

emy, betul betul betul..