Selasa, Jun 09, 2009

aiman dan keretapinya..

semalam, aku bawak aiman sekali pergi kerja.. dah agak lama jugak la aku tak bawak aiman.. dah sebulan jugak rasanya.. hari sabtu lepas, angah bawak mak ke rumahnya.. jadi, terpaksalah aku bawak aiman.. tak kisah la.. sejak dua menjak ni pun, hubungan aku ngan mak agak 'panas'.. sekurang2nya, biarlah keadaan sedikit 'sejuk'.. huhu..


pada hari ahad lepas, aku ada belikan aiman mainan baru.. itu pun atas permintaan aiman sendiri la.. minat sangat dia dengan thomas n friends tu.. mujur jugak aku bawak mainan tu kat ofis nih.. tak la dia bosan sangat..
tengok tu, sampai tertonggeng2 dia main keretapi tu.. tak la besar sangat pun keretapinya.. padan la pulak dengan harganya..
lepas penat main, aku bawak dia gi makan.. dah kenyang perut, apalagi, tidur la.. memang macam ni la kalau dia ikut aku.. tidur atas kerusi jer.. [sori la, yer.. aku tak reti la nak betulkan gambar tu.. mintak la maaf yer..]

ni pulak masa lepas gunting rambut.. lepas balik kerja semalam, aku terus pergi kat melaka sentral.. dah terlanjur beli pampers ngan susunya, aku bawak la dia gunting rambut sekali..

9 jejak bertapak:

LotsOfLove-Pearls berkata...

..apalagi yg diingini oleh maknya selain kesihatan dan kegembiraan anaknya..

aiman happy, maknyer pun happy..

pesanan untuk aiman:
cheers!
hehe..

@cu SaYaNg berkata...

comel nye aiman...
gigi mcm gigi arnab lak..hehehe

nurdaniella berkata...

LOL, hehe.. tengok kan aiman seronok, tanpa sedar akak pun tersengih..

acu, tu la.. dah pesan dah tutup gigi tu.. huhu..

shi3la berkata...

wahhh blogg dah chantekk...

huhuuu aiman botakk cammm mawii tuh...worlddd..!!!aimann namer hadekk haku yg bongsu..

baguss jerk aiman main ketapi tuhh kak...kalo Danial mauu dipijakk nyer landasann tuhh..

nurdaniella berkata...

shi3la, hehe.. terima kasih.. wahh, aiman danial tu berkait rapat la ngan shi3la.. aiman ni memang sayangkan mainannya..

░♥si lampu neon♥░ berkata...

baby sitter =)

nurdaniella berkata...

si lampu neon, hehe.. biasa la.. tugas seorang ibu.. jadi 2 dalam 1 la nih..

chekdenoor berkata...

Wah...nampak aiman suka jer main mainan dia....... cute sangat aiman ni...... sure kita happy bila dapat lihat anak tersayang happy.......

nurdaniella berkata...

salam kak noor, hehe.. tu la.. rasa berbaloi beli mainan tu bila tengok dia seronok.. ni la buah hati pengubat lara, kak..