Isnin, Jun 22, 2009

award lagi..

aku dapat award lagi.. macam bermusim pulak, kann.. kalau dah dapat satu, pasti ada yang akan memberi lagi.. aku?? macam biasa la.. rezeki jangan di tolak, musuh jangan di cari..


kali ni, adik aku si pearl yang bagi.. entah kali yang ke berapa entah.. tak terkira dah.. terima kasih yer, dik.. tu je la yang mampu akak ucapkan.. nanti bila akak dah 'rajin' dan 'pandai', akak ciptakan sebuah award untuk adik pulak..
cantik, kan kad nih.. terima kasih daun keladi, yer pearl-LOL..

12 jejak bertapak:

Tanpa Nama berkata...

Adik kecik kemetot dan cute miut ni mmg suka bagi award kan...


CAYANG NGAN DIA KAN??

Dearie Pearls berkata...

Hye Kak..
HAhaha...
aku baru nak skema tetiba terbaca comment kat atas..
kahkah...
aku ingatkan kecik kemetot dan cute mute tu maksudkan budak yang dua org dlm award nie..
kahkah...

"CAYANG NGAN DIA KAN??"

adeilah..
tersentuh hatiku..
hehe...
get well soon k kak..
and to kak Nurdaniella..
thanks sudi amik ok..
memang now musim award...
hehehe..
sila tempekkan sumer award..

nita berkata...

ha'ah..
mmg vayang kat adik perals nehh..
sangat sweet cam karipap..
hehehe!

nita berkata...

ya amponn.. typing error laa kanss..

vayang = sayang
perals = pearls

huhu! ampon dik..

nurdaniella berkata...

arryani, hidup ni memang pelik, kann.. entah macam mana la kita boleh sayang sangat ngan adik yang sorang nih.. huhu..

LOL, tak yah nak skema2, dik.. hehe..

sis_nita, hehe.. karipap tu sweet ker?? selagi boleh faham, tak per..

Tanpa Nama berkata...

Wah........tahniah la Nur..

Kak tie rasa macam terlupa nak tepek award tu...hi hi...

Dearie Pearls berkata...

vayang adik perals...

hahaha..

aku sukalah typin error nie..
geli hati aku..

kak tie, sila tempek..
hehe..

THANKS to all coz menyayangi aku..
wht a sob sob..

Farid Rashidi berkata...

Salam ziarah,

Apa khabar tuan rumah?
Tahniah atas award tersebut.

Jjemputlah ke blog ya. Boleh exchange link dan bertukar pendapat.

ieyla berkata...

Hai akak...dah orang nak bagi award tue ambil je jgn tak ambil...tahniah....

nurdaniella berkata...

kak tie, terima kasih kak.. jangan lupa2 kak.. orang dah bagi tu, ambik jer..

LOL, laa, orang sayang kat dia pun, nak sedih2 gak.. be happy, ok..

farid rashidi, salam kenal.. terima kasih sebab sudi singgah.. nanti kita exchange link yer..

iela, terima kasih..

chekdenoor berkata...

wah...best tu kalau selalu dapat award....tandanya nur seorang yang disenangi oleh teman-teman....alhamdulillah

nurdaniella berkata...

kak noor, syukur alhamdulillah sebab masih ramai yang sayang kat saya ni, kak.. termasuk jugak la akak.. akak sayang saya, kann??