Khamis, Jun 25, 2009

bumi mana yang tak di timpa hujan..

seingat aku, sejak hari sabtu yang lepas, setiap hari bumi melaka ni di timpa hujan.. cuma bukan setiap hari tu turun kat kampung aku la.. biasanya, awan mendung yang menutupi kampung aku, akan berarak ke tempat lain selepas di tiup angin.. huhu.. cuma pagi semalam jer dapat merasa hujan yang benar2 lebat.. dan aku terpaksa jugak keluar bila hujan dah menjadi reda sedikit.. reda sedikit tu maksudnya hujan masih lebat cuma tidak lagi disertai angin.. terpaksa la.. kalau tak, entah pukul berapa pulak sampai kat ofis nih..


dan, malam tadi, kira2 jam 11.30 macam tu lebih kurang, hujan turun lagi.. alhamdulillah.. biarlah hujan turun agar masalah jerebu yang melanda akan berkurangan..

dah terlanjur ni, aku nak tepekkan sekali award yang aku dapat dari myahanny.. teman blogging yang belum berapa lama aku kenal.. hehe.. kenal kat alam siber ni jer.. terima kasih mya sebab sudi bagi akak award nih.. terima kasih daun keladi..
comel kan panda nih.. thanks mya..

7 jejak bertapak:

kuIna LadyInRed berkata...

kat sini panas oooo.. lilin pun boleh cair...

sis_nita berkata...

salam nur,

tmpt kita ari ni ujan lebat.. kul doblas tadi.. berkat ari jumaat..

wahhh.. kita pon dapat awards ni gak.. huhu! kita kayerrr awards kan nur kan..

nurdaniella berkata...

salam kuIna.. huhu, lilin pun boleh cair, kann..

sis_nita, best kan dapat ujan time2 cenggini.. orang tua2 kata, kalau turun ari jumaat nih, berpanjangan la turunnya tu..

LotsOfLove-Pearls berkata...

LOL pown dpt anugerah ibu terbaik..

hehhe...

thanks cover2 adik..

kahkah...

nurdaniella berkata...

LOL, hehe.. itulah gunanya kakak, kann.. tu bukan apa tu.. dia suruh adik cepat2 jadi ibu.. ngeeeeeeee..

kakyong berkata...

cumil nya award panda tu.. ;)

nurdaniella berkata...

kak yong.. hehe.. nanti saya pulak nak bagi pada teman2..