Rabu, Jun 17, 2009

syukur..

pagi ni aku masuk blog dengan debaran di hati.. dah ok ke belum?? yuhuuuu.. rumah aku dah cantik balik.. terima kasih banyak2 pada si lena toew tu.. mujurlah tuan punya kedai photobucket tu dah terima kad kredit baru dia.. settle problem.. hehe..

p/s: aku rasa ni la n3 aku yang paling terpendek pernah aku buat..

6 jejak bertapak:

kayteeze berkata...

Ooo... baru nampak rumah kayu ni... cantik gak!!

nurdaniella berkata...

salam kak tie.. huhu.. dok rumah kayu jer la.. tu yang termampu, kak..

LotsOfLove-Pearls berkata...

hohooooooooooo
tahniah..

nurdaniella berkata...

LOL, hehe.. thanks..

kayteeze berkata...

Eh...rumah kayu mahal tau!! Dulu kak tie teringin nak buat rumah kayu... tapi hubby kata, tak mampu..terpaksa buat rumah batu je, huhu...

nurdaniella berkata...

kak tie, hehe.. betul gak kan cakap akak tu.. kira saya ni kaya dalam alam siber je la.. hehe..