Sabtu, Jun 27, 2009

contest dari shi3la..

aku saja2 jer nak cuba masuk contest yang si shi3la ni buat.. dia suh teka berapa harga kamera yang dia tunjuk tu.. kamera tu hadiah dari hubby dia.. huhu.. best tu, kann.. pada teman2 yang nak mengetahui kisah shi3la ni dengan lebih lanjut, sila klik kat sini..

7 jejak bertapak:

chekdenoor berkata...

chekdee nak teka...... RM2000 lebih.....heheheheh

en_me berkata...

nikonian tewww.. xpe, me pass.. ehehe

nurdaniella berkata...

kak noor, hehe.. akak cuba la masuk blog dia dan teka.. mana tau dapat hadiah..

en_me, pass gitewww..

ieyla berkata...

Bertuah badan si shiela tu coz dapat hadiah mahal dari hubby dia...mahal kamera tue...

arryani berkata...

K NUR

nak N3 ape ni.? Untuk kak, saya offer sampai bila2...ngeee

Uncle Lee berkata...

Hi Nurdaneiella, wayyyy to go. You look real good the way you hold the Nikon, macham true professional, ha ha.
Have fun, Lee.

nurdaniella berkata...

ieyla, huhu.. ye la, kann.. tak semua orang bertuah dalam hidup ni, kann..

arryani, terima kasih yer..

uncle lee, thats not me la uncle.. u have misunderstanding here.. hehe..