Selasa, Julai 07, 2009

tafsiran tentang diri..

aku baru balik dari blog ayahanda mountdweller.. dan aku curi benda alah kat bawah ni.. ianya pasal peribadi kita yang terbentuk mengikut bulan kelahiran.. kalau engkorang semua berminat nak tau tentang bulan kelahiran korang, sila klik kat sini.. ini tafsiran tentang peribadi aku..

Oktober

* Suka berbual.
[memang aku ni becok yang teramat..]

* Suka orang yang sayang padanya.
[semua orang ada sikap ni, kann]

* Suka ambil jln tengah.
[tak suka nak gaduh2..]

* Sangat menawan & sopan santun.
[memang aku tak nak sangkal yang nih..]

* Kecantikan luar & dalam.
[mungkin, kot..]

* Tidak pandai berbohong & berpura-pura.
[letih tau nak bohong2 ni.. percayalah..]

* Mudah rasa simpati, baik dan mementingkan kawan.
[betul betul betul..]

* Sentiasa berkawan.
[kawan tu penting tau..]

* Hatinya mudah terusik tetapi merajuknya tak lama.
[ah ku cool..]

* Cepat marah.
[ye ker??? tapi cepat cool..]

* Macam pentingkan diri sendiri.
[dia kata 'macam' jer.. bukannya betul2 pun..]

* Tidak menolong orang kecuali diminta.
[haa, ni kurang tepat sikit.. kekadang aku ni busybody gak..]

* Suka melihat dari perspektifnya sendiri.
[betul.. tak suka dengar cakap2 orang..]

* Tidak suka terima pandangan orang lain.
[bukan tak suka cuma kurang gemar jer..]

* Emosi yang mudah terusik.
[hmmm.. no komen..]

* Suka berangan & pandai bercakap.
[memang aku pandai bercakap.. masa umo aku 3 tahun lagi dah pandai dah.. ngeee..]

* Emosi yang kelam kabut.
[kelam kabut??? konpius jap..]

* Daya firasat yang sangat kuat (terutamanya perempuan).
[tang ni, memang aku setuju amat..]

* Suka melancong, bidang sastera & seni.
[dulu time sekolah, rajin tau masuk pertandingan deklamasi sajak.. asyik2 aku jer yang menang..]

* Pengasih, penyayang & lemah lembut.
[aku sokong 100%..]

* Romantik dalam percintaan.
[ye ker?? masa bercinta dulu, aku bodoh2 lagi.. errr, lom berapa arif lagi..]

* Mudah terusik hati & cemburu.
[aku rasa aku la contoh isteri yang tak pandai nak cemburu..]

* Ambil berat tentang orang lain.
[ambil berat yer.. bukan angkat berat]

* Suka kegiatan luar.
[beriadah ker?? ye ker??]

* orang yang adil.
[memang aku adil sebab aku bintang libra..]

* Boros & mudah dipengaruhi persekitaran.
[punnn betul gak.. memang ni salah satu sikap buruk aku.. kena cari auditor nih.. anybody?? LOL???]

* Mudah patah semangat.
[ni aku tak setuju... no no no..]

aku setuju ngan kebanyakan yang tertulis kat atas nih.. cuma satu jer.. yang last sekali tu, mudah patah semangat.. aku rasa aku ni seorang yang kuat semangat.. hehe.. tu apa yang aku rasa, la.. tapi, kekadang kita perlukan penilaian dari orang lain jugak, kann..

13 jejak bertapak:

ieyla berkata...

Boleh percaya ke semua tue....tak syirik ker?

nurdaniella berkata...

salam ieyla, akak rasa ni bukanlah sesuatu yang boleh memesongkan akidah kita.. hanya huraian tentang sikap dan personaliti kita.. tiada paksaan untuk percaya ataupun tidak..

anntaj berkata...

* Suka melancong, bidang sastera & seni.

..macam saya lahhh nurdaniella...
:)

arryani berkata...

saya suka melencong...

Tapi, saya tak caya sangat benda2 nih..suka baca jek...

chekdenoor berkata...

Kita sama bulan kelahiran .....hmmm..chekdee dah g jengok blog tu....ok gaklah...... thanks ya

sis_nita berkata...

salam nur,

kekadang aderr yg kena ngan kita.. aderr yg tak kena..

kalo kena, mmg terkena betul laa..

kena kena kena.. huhu!

panas badan nehh.. makan durian terlebehhh..

shi3la berkata...

ooooooo akak citer pasal bulann kelahiran yerk.....hahhhhhhhhhh NIARI BESDAY HAKU YERK...nakkkkkk hadiahhhhhh......mhuahuahuahuaaa

LotsOfLove-Pearls berkata...

banyak ciri2 adik di sana..

semua kot..

hahahha...

nurdaniella berkata...

anntaj, sama 'ek.. saya pun suka melancong tapi ekonomi sering membantutkan minat saya tuh.. huhu..

arryani, benda2 macam ni, kita baca untuk suka2 jer.. kalau yang betul tu, ok la.. kalau tak betul, maknanya salah la tu.. hehe..

kak chekdee, akak pun bintang libra ker?? sama la kita..

sis nita, huhu.. tu la, makan durian tak ingat member2.. kan dah panas dah..

shi3la, hehe.. nak adiah yer?? utang dulu, boleh??

LOL, kita kan serupa.. ngeeeee..

LotsOfLove-Pearls berkata...

ngeee...
cmner tau?

nurdaniella berkata...

LOL, i know laaa.. hihi..

LotsOfLove-Pearls berkata...

auditor..?
wanna b ya auditor?

Ok jer Kak...
Jom kit ap makan2..
hahhaa....

nurdaniella berkata...

LOL, hehe.. jom!!