Rabu, Julai 15, 2009

kena rawatan susulan..

petang tadi, kira2 jam 2.30, aku melangkahkan kaki menuju ke klinik yang letaknya berdekatan ngan ofis aku ni.. walaupun matahari tak seterik biasa, tapi mata aku terasa betul2 pedih.. berair2 jadinya..

setengah jam kemudian baru dapat berjumpa dengan doktor.. biasa arr kalau dah namanya klinik kerajaan.. doktor kata mata aku tak luka, jadi dia cuma bagi aku ubat titik dan juga ubat alergi.. lepas tu dia pesan, kalau esok pagi tak baik jugak, awak datang sini balik.. masuk kerja pukul berapa?? pukul 9, jawabku.. haaa, klinik ni pukul 8 pun dah bukak dah.. sebelum pergi kerja tu, datang la sini dulu.. aku angguk2 jer..

baik pulak doktor ni.. dulu masa aku sakit dada tu, muka dia nampak garang semacam jer.. sebelum masuk bilik doktor tadi tu, aku berdoa jugak agar dapat doktor yang lain.. huhu.. makanya, esok pagi haruslah aku keluar rumah lebih awal dari biasa.. sebelum subuh la aku kena bangun.. huhu.. harap2 baik la cepat mata aku nih..

8 jejak bertapak:

mawar merah berkata...

salam...harap cepat sembuh, kalau tak ok jugak cuba ler fucithalmic eye drop. Tapi dr dah bagi ubat tu ok ler nanti...insyallah...

secangkir madu merah berkata...

ella, semoga cepat sembuh, lepeh tu bolehlah skodeng blog orang lagi...

sultan berkata...

sebelum keluar rumah doa banyak2 kali mintak dapat doktor yg lg best. huhu...

LotsOfLove-Pearls berkata...

ader cerita adik tertinggal nieh..
nak baca kisah sebelumnya dulu ok...

sis_nita berkata...

salam nur..
adehhhh.. kita harap awak cepat sembuh yerr..
harap2 tak ada yg serius..

luv u n miss u..

@cu SaYaNg berkata...

kak daniel,
semoga akak cpt sembuh ek..
risau pulak..

arryani berkata...

Baik2 lain kali...tau

mata ni sntif tau...

Take care

nurdaniella berkata...

salam mawar merah, syukur mata dah ok dah.. terima kasih yer..

secangkir madu merah, hehe.. dah boleh la ni gi skodeng balik..

sultan, hehe..

LOL, ok, gi kejar cepat..

sis nita, terima kasih yer sebab risaukan kita.. syukur la dah ok dah.. luv u too..

acu sayang, akak dah ok dah.. sori la sebab buat acu risau.. thanks yer..

arryani, dah namanya pun eksiden.. tak sengaja.. huhu..