Selasa, Julai 28, 2009

tag dan award..

aku kena tag dengan mya..

1. Anda jatuh cinta pada si dia kerana?

~ percaya tak kalau aku kata, aku terpikat pada perut dia.. hehe.. entah kenapa masa tu aku tengok dia comel sangat2.. macam winnie the pooh pun ada.. ngeeeeeeee..

2. Bila si dia menghantar mesej kepada anda, ayat pertama yg si dia ucapkan?
~ tak ingat la.. tapi yang aku ingat masa dia ajak aku keluar makan sama2 masa time rehat..

3. Di hari jadi anda, anda sangat suke bile si dia?

~ cukup sekadar ucapan tanda yang dia ingat birthday aku..

4. Apakah sikapnye yang anda gemari?

~ cool.. biasanya kalau aku rasa tertekan, dia yang akan tenangkan aku..

5. Biler anda merajuk, respon si dia?

~ biasanya tak dapat respon apa2 pun.. dia buat buduh jer.. so, kalau merajuk, pujuk la diri sendiri..

6. First dating anda, kat mane korang jumpe?

~ hehe.. kat kedai makan jer.. masa tu time rehat.. jadi, tak de la cakap banyak2 pun.. nak kejar masa, kann..

7. Hadiah yang pernah si dia berikan kepada anda?
~ gelang magnet..

8. Adakah hubungan si dia dengan parents anda baik? Jika tidak, kenapa?
~ mak aku sayang jugak la kat dia nih.. ringan tulang.. selalu kait buah kelapa untuk mak aku..

9. Adakah anda ada skandal lain di belakang si dia? Si dia tau?
~ skandal?? giler apa aku nih?? bukankah menjadi satu kesalahan isteri curang pada suaminya.. berdosa besar tau.. cuma dia la laluan aku untuk ke syurga.. huhu..

10. Jika si dia keluar dating dengan orang lain, terkantoi dengan anda. Apakah tindakan anda?
~ aku rasa, mau kat situ jugak aku kerat 'anu' dia tu.. hehe.. biar padan ngan muka dia.. gatal sangat..
tapi, setakat ni belum pernah la dia buat cam gini..

selain dari tag di atas, aku juga dapat beberapa award dari teman dan adik2 aku kat sini..

aku dapat award ni dari mawar merah.. terima kasih daun keladi..

ini pulak dari miss izah.. terima kasih jugak yer dik.. walaupun baru jer kenal tapi dia dah sudi bagi aku award nih..

ni pulak dari mya.. terima kasih banyak2..

jadi pada teman2 yang lainnya, kalau ada yang berkenan, sila la ambik yer.. dan kalau ada yang rajin nak jawab tag tu, jangan segan jangan malu untuk jawab.. ala, ni untuk suka2 jer, kann..

18 jejak bertapak:

LotsOfLove-Pearls berkata...

huhu...
winnie the pooh cute!

nurdaniella berkata...

LOL, hahaha.. tu yang 'ter'jatuh cinta tu..

¤(`×[¤_My4_¤]×´)¤ berkata...

Kak Daniella,
Mak Aih....nak kerat anu....heheh...dah kerat buh kat dalam botol letak atas kebinet tebisen tau :P

Anyway, thanks so much sbb amek award pastuh jawab tag..teruja...terharu...hugs~!!

ieyla berkata...

:)

Miss Izah Mohamed berkata...

salam kak, dah jd lumrah kot klu majuk kene pujuk diri sdiri... haha
(ade experience gk.. ;p)

izah leh ambik ke 2 jenis award lg tu? ehhee

sis_nita berkata...

ohhhh..
winnie the pooh mmg chomel..

i loikeeee..

kayteeze berkata...

Hu hu...garangnya !! Mesti pokcik Maza tu melenting, nak kerat anu, ekekeke.....

nurdaniella berkata...

salam mya, hehe.. tu tandanya dah terlebih geram la tu.. kalau dah kerat tu, akak campak kat sungai jer.. tak kuasa nak simpan2.. terima kasih jugak sebab bagi award..

salam ieyla..

miss izah, dah nasib badan.. nak buat macam mana, kann.. boleh, ambik jer la dik..

sis nita, kui kui kui.. u like?? i pun like jugak.. sama macam arryani.. your besan.. hehe..

kak tie, hehe..

@cu SaYaNg berkata...

waaaa....akaaaaaaaaaaakkkkk
acu lupa nk amik award akak kasi aritu...eh..rasa nye aritu akak ada tag acu gak kan?
lupa aaaa

kakpah berkata...

hehe.. sapa lah yang mulakan main tag ni ye.
uih.. banyak award tu..

Joe berkata...

boleh ambik ke award ni :)

Kak Long berkata...

banyaknya award, boleh bukak kedai lepas ni. hihihi...

aduss...winnie the pooh, oh memang sangat comel.

Cik_daya berkata...

semoga bahagia milik akak n dia selamanya

nurdaniella berkata...

acu sayang, oleh kerana acu asyik sibuk jer, maka akak maafkan.. tapi ambik award tu.. pi cari balik.. tag tu nanti bila senang, buat la.. sayang acu..

kak pah, huhu.. melalui tag ni la kita dapat saling kenal mengenali, kann..

joe, ambik la.. memang untuk di ambik pun.. jangan segan jangan malu.. sila2..

kak long, tu la.. sok2 bila dah pencen, boleh bukak kedai cenderamata nih.. hehe..

cik daya, terima kasih yer dik.. insya Allah, satu hari nanti cik daya pasti akan bertemu ngan winnie the pooh cik daya pulak.. atau memang dah ada????

Miss Izah Mohamed berkata...

hehe tenkiu kak..
nant izah ambik.. :)

¤(`×[¤_My4_¤]×´)¤ berkata...

Kak Daniella,
Simpan la best..tau sebab ape??? bile dah simpan kan...time2 die gatai je kan akak tunjuk la kans..padan muke...eee yeyekkk..campak kat sungai..muakakakaka

belum tentu ikan pon nak dekat...mereka ketakutan..

LotsOfLove-Pearls berkata...

Lawak siot comment mya Hanny..
haha.. ikan pown xnak dekat..
kahkah...

*sengih sebelah*

nurdaniella berkata...

miss izah, ok.. ambik yer..

mya, hahaha.. kalau nak campak kat sungai kann, kena cari sungai yang ada ikan piranha.. baru la habis kena kitai..

LOL, hehe.. akak pun tengah sengih sebelah nih.. adik sengih sebelah kanan ke kiri?? hehehe..