Jumaat, Julai 17, 2009

syukur, sembuh itu datang jua..

salam semua, seperti tajuk yang tertera kat atas tu, aku nak maklumkan la kat semua, aku dah ok.. syukur pada Tuhan.. dan terima kasih pada teman2 yang prihatin dan mendoakan aku cepat sembuh.. huhu.. buat adik aku si pearl tu, jangan risau2 ok.. akak dah ok dah.. terima kasih sebab sudi call.. hehe..

pagi semalam, seperti yang doktor tu pesan, pagi2 sebelum masuk ofis, aku terus pergi klinik.. mulanya malas jugak tapi, bila mata masih pedih dan pandangan masih kabur, aku pergi jugak la ke klinik tu.. mana la tau, kann.. mungkin doktor tu ada ubat titik yang lagi power ker..

masa aku sampai kat klinik tu, jam dah hampir pukul 9 pagi.. doktor tu pesan datang pukul 8.. huhu.. bukan tak nak datang awal, tapi ada pulak halangan yang menimpa.. dan akibatnya, waktu aku sampai tu, punya la sesak klinik tu.. huhu.. padan jugak la dengan muka aku.. bayangkan, aku punya nombor giliran 1063 dan yang tengah jumpa doktor tu baru 1036.. fuhh, mau berjam2 aku tunggu nih..

seperti yang aku jangkakan, bila sampai giliran aku, doktor tu tanya, kenapa tak datang pukul 8 tadi.. hehe.. aku sengih jer.. doktor tu check lagi mata aku.. pastu ambik tekanan darah.. dia kata, mata aku ok, tak de yang tak ok.. tekanan darah pun normal.. pastu dia tanya, nak cuti tak?? masa dia tanya pasal cuti tu, aku dah teruja dah.. tapi still control ayu lagi nih.. kalau doktor nak bagi cuti, boleh jugak.. aku jawab macam tu.. hehehe..

jadi, lepas aku dapat surat mc tu, aku terus gi hantar kat ofis.. masa tu pun dah pukul 10 lebih.. lepas tu, aku terus gi melaka sentral.. dengan niat nak cari spek hitam.. doktor tu la yang suruh.. dia kata untuk mengelakkan mata aku jadi pedih.. hehe.. aku pun rayau2 la kat dalam melaka sentral tu.. pastu ikut suami aku gi makan.. dan masa ni la, aku dapat panggilan telefon dari seseorang yang risaukan aku.. huhu.. don't worry lagi ye, dik.. akak dah ok..

15 jejak bertapak:

LotsOfLove-Pearls berkata...

Hehehe..
Thank God Kak ok.

Semalam memang risau gila ar.

Nway, Kak jaga diri ok. Hehati next time.
Ngeeee...

"Malam pesta muda mudi.."
Mujur xder spek itam tue.
Hehe..

sis_nita berkata...

salam nur,
waduh2.. tak dapat bayangkan ko berkaca mata itam..
musti manesss sehhhh..
pheeewiiiiitttt..

kena ikut nasihat doktor tu yerr..

take care beb!

fazemy berkata...

Alhamdulillah dah sehat. Hehe..siap ingat lg akak kat no giliran yer..63..36..

Joe berkata...

Salam Ziarah :)

Thanks sudi jadi follower Racik.

nurdaniella berkata...

LOL, haha.. gelak besar akak.. dah la hari ni pakai skirt.. kalau pakai la spek itam tu, gempak satu bas.. haha.. sori 'ea sebab buat adik risau..

sis nita, tak de maknanya kemanisan tu.. hehe.. terima kasih yer..

fazemy, hehe.. cantikkan no tu.. tu yang ingat tu..

joe, salam ziarah jugak.. terima kasih jugak sebab jadi follower kat sini.. moga racik buluh akan terus maju jaya.. hehe..

kayteeze berkata...

Err...dapat bayangkan Nur pakai spek itam... ala-ala datin gitu, ekekekeke.....

nurdaniella berkata...

salam kak tie.. hehe, tu la pasal.. mak datin naik bas.. hehe..

Abang Long berkata...

Syukur Alhamdulillah. Sedikit sahaja ujian dari Allah. Hapus dosa.

LiNda berkata...

hai..
salam ziarah..
wah..bestkan ramai yg bertanya
khabar berita ..
saya pun tumpang suka .

chekdenoor berkata...

Nur,
Alhamdulillah....mata dah ok kan..... kalau doktor dah kasi mc....rehat sahajalah dulu........ harap jaga kesihatan ok......

LotsOfLove-Pearls berkata...

xpe.
yg penting kak ok..

arryani berkata...

Lain kali hati2 skit...

Mata ni antara aset paling berharga tau..

nurdaniella berkata...

abang long, terima kasih sudi bertandang.. yer, syukur alhamdulillah dah sembuh.. moga terhapus la dosa2 kecil..

linda, terima kasih.. memang terasa di sayangi bila kat sini..

kak chekdee, terima kasih kak.. syukur dah sembuh dah..

LOL, thanks yer dik..

arryani, huhu.. betul tu.. rasa nak menangis jugak bila masa tengah pedih tu.. takut jugak kalau2 jadi buta.. tak dapat nak berblogging lagi.. uuwaaaaaaaaa..

Rozita berkata...

syukur, dah sembuh

nurdaniella berkata...

rozita, terima kasih yer..