Sabtu, Januari 24, 2009

gong xi fa cai..

saat ini, dah ramai teman2 di alam maya ni yang dah start cuti dah.. aku je yang masih bertugas, walaupun tak banyak mana pun tugasnya kat ofis ni..

dulu, masa kerja kat pasaraya bintang, terasa jugak suasana raya cina ni sebab ramai member cina kat sana.. dapat la jugak makan limau free.. naik senak la perut makan limau ni.. tapi, bila kerja kat sini, tak terasa apa pun.. dah tentulah aku kerja dengan melayu.. dah tu, kat ofis ni cuma aku ngan anak bos jer.. so, mana nak ambik limau free, kan.. nak tak nak, kena la beli sendiri kat shopping tu..

aku start cuti esok sampai hari selasa je.. ari rabu dah naik kerja balik.. so, kita jumpa di sana yer.. buat semua yang menyambut tahun baru cina ni, aku ucapkan gong xi fa cai..

10 jejak bertapak:

fahana_ann berkata...

smalam pergi cafe..beli makanan tengahari..dapat free limau dua biji..hehehe..

ateh... berkata...

alolololo..sedih nye bunyi..hahahha.takpe2 keje elok2 ok..satu lagi..klu nak limau bnyk2 dtg kat jiran umah ateh ok.hihihihi.salam kenalan

erisya nor berkata...

selamat cuti hunjung minggu ...4 hari...cukuplah tu :)

Uncle Lee berkata...

Hi Nurdaniella, kong hei fatt choy to you and family. Best regards, Lee.

PIKIRSENDIRILAH berkata...

no komen..

rantong berkata...

Sekadar ingat-mengingati.

"Wahai Tuhan kami, berilah kami kebaikan di dunia dan kebaikan di akhirat, dan peliharalah kami dari azab neraka."
(Surah Al-Baqarah, ayat 201)
View Profile: Rantong

LotsOfLove-Pearls berkata...

Gong xi, gong xi..

nurdaniella berkata...

fahana, dapat jugak limau free.. huhu..

ateh, salam kenal..

erisya, selamat bercuti.. dalam keadaan sekarang ni, rasanya cuti pun tiada maknanya..

uncle lee, kong hi fatt choy to you n famili..

pikirsendirilah, akak pun no komen la..

rantong, Aaamiiiiiiiinn...

LOL, gong xi..

fazemy berkata...

alah..beli aje kak limau tu. tgh murah skrg nih. hu

nurdaniella berkata...

emy, tu la.. minat kat limau yang kecik2 tu.. tgh melambak2 sekarang ni..