Khamis, Januari 15, 2009

osama seru lancar jihad

dalam harian metro hari ni, osama bin laden [ketua al-qaeda] menggesa umat Islam melancarkan perang jihad ke atas israel.. katanya, negara Islam dunia berkemampuan menewaskan rejim zionis dengan kelebihan dan juga kekuatan mereka yang tersembunyi tanpa bantuan pemimpin arab.. hakikatnya, kebanyakan pemimpin arab bersekutu dengan penjajah dan zionis, katanya lagi..

akhirnya, ada juga pemimpin Islam yang berani bersuara mengutuk zionis dan sekutunya.. aku rasa seperti ada sinar baru yang akan memberi harapan pada penduduk palestin.. mungkin sudah ada anggota al-qaeda yang bergerak menuju palestin.. bersama-sama berganding bahu, memerangi kekejaman zionis.. dan yang lebih membuatkan aku bersemangat bila ada serangan yang dilancarkan dari lubnan terhadap israel.. biarpun hanya serangan kecil2an, tapi itu sudah cukup untuk memberi amaran pada israel.. masih ada yang berani menentang biarpun amerika memberi sokongan..

tapi, aku cukup2 tertarik dengan kata2 osama yang ni.. 'jika pemimpin arab tidak mahu berperang, bukalah jalan kepada mereka yang berani melakukannya'..

16 jejak bertapak:

fazemy berkata...

Naik bulu roma saya baca ni.. Berkobar2 rasa. Mintak2 Al-Qaeda bolah bantu. Nak harap tentera Msia pergi sana? Hu..

LotsOfLove-Pearls berkata...

Perang lagi..
penat sungguh..

naz ilyn berkata...

salam...

amat mengharapkan sesuatu yang baru dengan pemimpinan osama moga tak sama dengan kulit putih yang pernah menakluki white house.

en_me berkata...

osama obama.. me konpius one uoolsss.. dunya dah tak ammann

nurdaniella berkata...

fazemy, memang terasa membara semangat bila baca artikel ni.. harap2 pejuang2 Islam ni bersatu la menentang israel ni.. bukan setakat al-qaeda jer.. harap2 taliban, ji[indon], hizbullah juga akan bersatu..

LOL, memang penat bila tengok anak2 kecil yang jadi mangsa perang ni..

naz ilynn, harap2 osama dengan obama macam langit dan bumi..

en_me, dunia dah tua..

BudAk hijAu berkata...

perang...??

boleh selesai kah...?

LotsOfLove-Pearls berkata...

No idea..
Kata2 jer yang byk karang nie.
tindakan ntah ar..

achik berkata...

Ya Allah, bantulah muslimin dan pejuang Islam dalam petempurannya dengan Yahudi, Ya Allah bantulah kami untuk mengalahkan mereka di mana-mana sahaja, Ya Allah tunjukkanlah kepada mereka keajaiban kuasaMu, Ya Allah jadikanlah mereka boleh dibilang, dan bunuhlah mereka sebinasanya, dan janganlah engkau lepaskan mereka walau seorang. Ya Allah jadikanlah senjata dan harta mereka sebagai harta rampasan di tangan kaum Muslim, Ya Allah jadikanlah senjata mereka mengenai dada mereka sendiri, dan helah mereka mengenai tengkuk mereka, dan perancangan mereka penghancur mereka sendiri, Ya Allah jadikanlah para Malaikat membantu kaum Muslimin, Ya Allah tepatkanlah tembakan dan lontaran mereka

nurdaniella berkata...

budak hijau, kalau tak leh tamat perang tu, maknanya hancur la dunia ni.. akan merebak2 la ia sampai ke malaysia.. eeiii.. ngerinyer..

LOL, tu la pasal.. kata2 jer yang mampu diucapkan.. tindakan jauh sekali..

achik, marilah kita sama2 berdoa.. ya Allah, kau turunkanlah malaikat2 mu untuk melindungi bumi palestin..

LotsOfLove-Pearls berkata...

Kak..
new entry??

nurdaniella berkata...

LOL, hehe.. idea dah kering la pulak ni.. tungguuuuu..

Tie berkata...

Ooiitt!! Takkan dah kering idea kot??

Gi godek2 dlm internet tu...macam2 ada...hi hi...

@cu SaYaNg berkata...

No Action Talk Only
tu je yg berlaku skrg nie...

akak di tag..sila amik soalan tag dalam blog acu
terima kasih..hehee

nurdaniella berkata...

kak tie, ntah naper kering pulak.. agaknya sebab musim angin sekarang ni.. tu yang kering tu..

acu, kena tag lagi ker?? utang dulu, leh??

LotsOfLove-Pearls berkata...

Haha?
Bayar hutang kak..
Jgn kumpul byk2..
Haha..

nurdaniella berkata...

LOL, sabar la yer..