Sabtu, Januari 03, 2009

pertama kali di sabtu pertama..

sejak aku kerja kat sini, inilah kali pertama aku bekerja pada hari sabtu.. dan hari ni, aku bawa bersama aiman ke ofisku kerana suamiku juga terpaksa masuk kerja awal.. bosnya mendapat tempahan katering pada pukul 1 nanti, jadi dia kenalah tolong memasak..

mujurlah aiman tidak mengganggu tugasku di ofis ni.. walaupun dia aktif seperti kanak2 lain, tapi tidaklah terlalu nakal.. lebih2 lagi sekarang ni, dia dah faham apa yang aku katakan..

kerja aku kat ofis ni taklah susah sangat.. selain jadi kerani, aku juga kena buat housekeeping sikit2.. setiap pagi, aku yang kena buka pintu ofis sebab kuncinya ada pada aku.. anak bos datang pukul 10 lebih dan biasanya pukul 2 lebih, dia dah hilang entah ke mana.. itulah sebabnya aku punya masa untuk berblogging..

hari sabtu ni, aku kerja sorang2 jer.. nanti pukul 1, dah nak balik dah.. mujurlah aiman tak kisah..

5 jejak bertapak:

en_me berkata...

saperlarrr tak sayang aiman.. kannns

nurdaniella berkata...

en_me, salah tu.. sapa tak sayang anak, kannss..

LotsOfLove-Pearls berkata...

memang aiman sentiasa tak kisah..
huhu..
salam sayang, kiss and hug utk c comel..
sayang aiman..
sayang mama k aiman..

nurdaniella berkata...

terima kasih LOL..

LotsOfLove-Pearls berkata...

sama kak..